A vásárlás menete

Online vásárlás menete

  1. Navigáljon az egyik webshop termékének oldalára
  2. Válassza ki a megfelelő mennyiséget (online képzések és tagságok esetén csak egyet tud a kosárba tenni)
  3. Kattintson a “Kosárba rakom” gombra
  4. A kosár oldalra érkezve ellenőrizheti a kosara tartalmát. Tetszés szerint kivehet belőle termékeket vagy akár többet is adhat hozzá.
  5. Ezen az oldalon adhatja be kuponkódját, ha rendelkezik vele.
  6. Válassza ki a megfelelő szállítási módot.
  7. Ha végzett a kosara ellenőrzésével, akkor kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
  8. A pénztár oldalon adja meg a számlázási adatokat, amik a bal oldalon találhatók. Töltsön ki minden csillaggal jelölt mezőt. Amennyiben nem tölti ki, vagy hiányosak, helytelenek az adatok, a rendszer erre figyelmeztetni fogja.
  9. Adja meg külön a szállítási adatokat, ha az különbözne a számlázási adatoktól. Ha nem ad meg szállítási címet, a rendszer alapértelmezettként a számlázási címre fogja a csomagot kiszállítani.
  10. A rendelés tartalma résznél újból ellenőrizheti a kosár tartalmát, illetve lehetősége van rá, hogy módosítsa a szállítási módot.
  11. Válassza ki a fizetési módot (közvetlen banki átutalás, bankkártyás fizetés)
  12. Ha kitöltött minden szükséges adatot és kiválasztotta a fizetési módot, kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra.
  13. Sikeres vásárlás esetén egy összesítő oldalra fog érkezni, ahol a rendelés részleteit ellenőrizheti. Sikertelen vásárlás esetén ellenőrizze email fiókját. Ha nem érkezett sikeres vásárlásról szóló email, akkor ismételje meg a vásárlás.

Fizetési módok

  • Banki közvetlen átutalás (előlegszámlát küldünk email-ben, majd ha megérkezett az átutalás, akkor a végleges számlát kiküldjük rendelési email címre)
  • Bankkártyás fizetés (sikeres kártyás fizetés után a rendelési email címre kiküldjük a számlát)

Szállítási módok

  • GLS kiszállítás: ennek a szállítási módnak kiválasztásával az általad megadott címre futárral szállítjuk ki megrendelést. A kiszállítás időpontját a futárcég határozza meg. Csak fizikai terméket szállítunk ki, virtuális (képzések és tagságok) termék esetén ez az opció nem elérhető.
  • Személyes átvétel (1016. Budapest, Aladár u. 17.) Értelemszerűen, csak fizikai terméket lehet átvenni, virtuális (képzések és tagságok) termék esetén ez az opció nem elérhető.