Esettanulmány
Nagykereskedelmi cég

Ügyfelünk, egy 34 fős nagykereskedelemmel foglalkozó kkv

Ügyfelünk, egy 34 fős, 600 milliós éves forgalmú nagykereskedelemmel foglalkozó kkv marketing vezetőt keresett, amit már többször meghirdetett, de zömmel 600-800e Ft nettós igényű nagyvállalati nagyképernyős, szélesvásznú “stratégák” jelentkeztek, akikről messziről látszott, hogy nem egy 34 fős cégbe, és 2 fős marketing részlegbe valók, ahol az éves budget kb. 30 millió forint. Egyértelmű, hogy az álláshirdetés nem a megfelelő célcsoportot szólította meg.

34fő

foglalkoztató cég

30M

éves marketing budget

Megoldás

Tanulmányozva a korábbi álláshirdetést, úgy írtam át, hogy olyan pályázók számára legyen vonzó, akik eddig még nem dolgoztak vezetőként, hanem egy nagy multinál termékmenedzserek voltak, amely ott a leguniverzálisabb munkakör, és mivel élelmiszeripari cégről volt szó, egyértelmű, hogy a multiktól érdemes tudást importálni, de megfizethető módon. Egy multis termékmenedzsernek ráadásul előrelépést jelent, hogy egy magyar vállalkozásnál ő marketing mindenes és a cég fejlődésével kiépítheti a marketing osztályt, azaz marketing vezetővé válhat.

Eredmény

Az újraírt hirdetés beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a végén 5 olyan pályázó is volt, akik közül csak komoly dilemmák után tudtak választani. Az új marketinges 6 évet húzott le ennél a cégnél.

Oszd meg a cikket egyik ismerősöddel!